فروش جامبوبگ به صادرکنندگان مواد معدنی و پتروشیمی
نوشته شده توسط : بورس سی تو

چکیده مقاله:

در همه‌ی کشورها تولید محصولات مختلف با توجه به استانداردهای تعریف شده در آن کشور برای آن محصول صورت می‌پذیرد. برای برخی از محصولات استانداردی تعریف می‌کنند تا شرکت‌هایی که در آن حوزه فعالیت دارند با کسب گواهینامه‌های لازمه جهت تولید آن محصول و پیاده‌سازی قوانین آن در خط تولید و کیفیت محصولات تولیدی خود بتوانند محصول نهایی را علاوه بر عرضه در بازار کشور خود، در دیگر کشورها نیز ارائه کرده و صادر کنند.

در صنعت جامبودوزی نیز استانداردهایی وجود دارد که رعایت قوانین وضع شده در آن می‌تواند این امکان را به شرکت‌های تولیدی دهد تا بتوانند محصولات خود را در بازارهای جهانی ارائه کنند.

جامبوبگ صادراتی

پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های موفق و فعال در صنعت جامبودوزی کشور عزیزمان ایران بوده که علاوه بر تولید و عرضه انواع کیسه جامبوبگ جهت مصارف داخلی، توانایی تولید کیسه جامبوبگ صادراتی در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و به صورت استاندارد را دارد.

جهت آشنایی با محصولات صادراتی شرکت، دریافت مشاوره و سفارش‌گذاری کیسه جامبوبگ و بیگ بگ مورد نیاز خود می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

تماس با هینا پک

کشورهای مختلف جهت حمل و صادرات محصولات فله و پودری خود به دیگر نقاط جهان از کیسه جامبوبگ‌هایی با ابعاد و کیفیت استاندارد استفاده می‌کنند، که شرکت پایدار کیسه بافت با رعایت این استانداردها و تولید محصولات با کیفیت توانسته نیاز بسیاری از مشتریان صادراتی خود مرتفع سازد.

هینا پک تولید کننده جامبوبگ با استاندارد اروپا (CE)

شرکت پایدار کیسه بافت توانسته در طول سال‌های فعالیت خود با رعایت استانداردهای کیفی در خط تولید، گواهینامه‌های بین‌المللی لازم در صنعت جامبودوزی از جمله گواهینامه صادرات به اروپا CE را دریافت کرده و با تولید محصولاتی هم تراز دیگر برندهای با کیفیت جهانی و در بسیاری از موارد حتی کیفیتی بالاتر از سطح استانداردهای بین‌المللی تولید کند.

هینا پک تولید کننده جامبوبگ با استاندارد اروپا (CE)

هیناپک یکی از برندهای تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت بوده که با حضور در بازارهای جهانی باعث افتخار و درخشش نام کشور عزیزمان ایران در سطح جهان شده.

 

تفاوت کیسه جامبوبگ صادراتی با داخلی

به طور معمول مشتریان محصولات صادراتی جهت حمل محصولات خود به دیگر کشورها درخواست تولید جامبوبگی با کیفیتی بالاتر از لحاظ مقاومت و ضخامت بیشتر تسمه‌ها (قلاب‌ها)، گرماژ پارچه کیسه جامبوبگ و ابعادی بزرگتر اندازه اسمی مورد نیاز جهت حمل محصولی با وزن مشخص و استاندارد را دارند.

دلیل این موضوع می‌تواند تجربیات قبلی این عزیزان در زمینه خرید جامبوبگ از برخی از تولیدکنندگان این محصول باشد، که در زمان حمل و یا انتقال کیسه جامبوبگ‌ها از تریلی و یا ترانزیت بر روی کشتی با پارگی و آسیب دیدن بدنه و یا تسمه کیسه جامبوبگ مواجه شده‌اند.

تفاوت کیسه جامبوبگ صادراتی با داخلی

شرکت پایدار کیسه بافت این اطمینان را به مشتریان عزیزی که به تازگی قصد شروع همکاری و خرید انواع کیسه جامبوبگ صادراتی را از این کارخانه دارند می‌دهد که تمامی محصولات تولیدی پایدار کیسه بافت از لحاظ کیفیت و ابعاد استاندارد بوده و نیازی به هزینه بیشتر جهت تولید محصولی با مشخصات کیفی و ظاهری خاص جهت حمل حجم استاندارد یک محصول صادراتی ندارند.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب کیسه جامبوبگ صادراتی متناسب با محصول خود را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید، تا علاوه بر رفع سوالات و ابهامات خود با دیگر محصولات ما نیز آشنا شوید.

 

استعلام انواع جامبوبگ صادراتی برای روسیه و عراق

کیفیت محصولات تولیدی شرکت پایدار کیسه بافت باعث شده تا مشتریان محصولات صادراتی و تجار عزیزی که صادرات انجام می‌دهند جهت حمل محصولاتشان از کیسه جامبوبگ‌های تولیدی ما استفاده کنند.

استعلام انواع جامبوبگ صادراتی برای روسیه و عراق

در سال‌های اخیر انواع کیسه جامبوهای پایدار کیسه بافت به بسیاری از کشورها صادر شد و یا جهت حمل محصولات مختلف و ارسال به دیگر کشورها از آن‌ها استفاده شد، ولی استعلام انواع جامبوبگ صادراتی برای روسیه و عراق به طور میانگین در میان دیگر استعلامات بیشتر بوده و خریداران زیادی از این کشورها داشتیم.

 

مشخصات فنی جامبوبگ گرانول برای روسیه و عراق

ابعاد کیسه جامبوبگ‌های گرانول سفارشی کشور عراق به شرکت پایدار کیسه بافت معمولا 90*90*120 ، 95*95*130 و 115*115*200 می‌باشد. جامبوبگ‌های سفارشی کشور عراق از دسته کیسه جامبوبگ‌های 8 بند و با گرماژ 160 و 180 ساده و لمینت‌دار می‌باشد.

کشور روسیه معمولا کیسه جامبوبگ‌هایی با جنس پارچه مخصوص و با عرض 75 سانتی‌متر سفارش‌گذاری می‌کند، که دارای 2 تسمه بوده وبا گرماژ 160 و 180 ساده و لمینت‌دار می‌باشد.

مشخصات فنی جامبوبگ گرانول برای روسیه و عراق

اگر به دنبال کیسه جامبوبگ و بیگ بگ استاندارد و مناسب جهت حمل محصولات صادراتی خود به کشورهای مختلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا با شماره تماس (09122112195) جهت ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت پایدار کیسه بافت در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان و رفع ابهامات خود، با محصولات جدید شرکت نیز آشنا شوید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

مشخصات فنی جامبوبگ‌های صادراتی

کشورهای مقصد جامبوبگ صادراتی ایران

صادرات کیسه جامبوبگ به روسیه

جامبوبگ صادراتی قیر

بیگ بگ 8 بند صادراتی

جامبوبگ صادراتی سیمان

کیسه جامبوبگ صادراتی

فرزاد افتاده مهربانی

پایدار کیسه بافت

جامبوبگ صادراتی از کجا بخریم؟

صادرات جامبوبگ به چین

فروش عمده جامبوبگ صادراتی

صادرات کیسه جامبوبگ به عراق

تولید کننده جامبوبگ صادراتی

لیست شرکت‌های تولیدکننده جامبوبگ صادراتی

09122112195

صادرات جامبوبگ به هند

جامبوبگ صادراتی چیست

صادرات کیسه جامبوبگ به قزاقستان





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: